همسة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب

همسة فى حب قداسة البابا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ladys first

كاتب الموضوعرسالة
ksn
عضو نشيط
عضو نشيط
ksn

ladys first Empty
مُساهمةموضوع: ladys first   ladys first I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 15, 2008 4:11 pm

كان فية شاب وشابة..بيحبوا بعض لدرجة العشق.. ولما راح لابوها يطلب ايدها.. ابوها رفض وراسة والف شيكارة اسمنت ..ماهم متجوزين..يا عم يهديك يرضيك ..ابداا
.اعدوا الشبان يفكروا هيعملوا اية فى الحيطة السد اللى قدامهم..قام هداهم شيطانهم على فكرة فظيعة قال اية ينتحروا هما التنين ويبقوا زى روميو وجوليت.. المهم راحوا على جبل عالى ووقفوا وقعدوا يتخانقوا
.. هى تقول لة انا اللى هنط الاول وهو يقولها لا انا اللى هنط..وفى الاخر انتصر الرجل وودع حبيبتة وهوب .. اخد رتبة المرحوم ..بعدها بكت السنيورة بكاء شديد.. مش على الجدع المرمى قدامها و متلحوس دم .. لا.بتبكى عشان خايفة.. وبعد شوية تفكير انتصرت الندالة.. ورفضت السنيورة الانتحار.. ورجعت البيت تتاسف لابوها..وفهمتة انها اتخدعت فى واحد كارة الدنيا و خالص يا بابا انا من ايدك دية لايدك دية..راح ابوها مجوزها لابن اخوة اللى مسافر الخليج وعاملة قرشين كويسين...والناس لما عرفوا الموضوع"ما هو ريحة المرحوم بانت وفحفحت" قعدوا يضربوا كف على كف ومن يوميها قالوا اى حاجة بعد كدة تبقى الستات والبنات الاول.. وحطوها بين سطور فن الإيتيكيت..ومن ساعتها طلعت كلمة" ليدز فرست"

ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه منقول للامانة

ladys first
صفحة 1 من اصل 1